Leverandørportal


handshake

Mange fordele

Tilmeld dig nu og bliv en del af Tricoms leverandørprogram – Tricom Open Supplier Network.

Herved får du adgang til effektive værktøjer, der gør det nemt for dig at få det fulde udbytte af elektronisk handel.

Du kan fokusere på mersalgs-muligheder og endnu bedre service til dine kunder, og dermed realisere langt større værdi af elektronisk handel.
Læs mere om de mange fordele herunder.

video

Tilmelding

Det er nemt at registrere sig som leverandør på Tricommerce.
Udfyld og send formularen herunder, og du er allerede i gang.

video

Kataloghosting

Det er enkelt at have kataloger og produktbilleder til kunder på Tricommerce. Katalogerne kan opdateres så ofte, det ønskes.

video

Ordrelevering

Ordrer leveres via email eller ses i ordrearkivet. Læs mere om muligheden for andre ordreformater herunder.

video

Adgang til løsningen

I får adgang til Tricom Supplier Portal, der indeholder varesøgning, ordrearkiv og online katalogvedligeholdelse.

Bliv leverandør på Tricommerce

For at kunne aflevere kataloger til Tricom og modtage ordrer fra Tricommerce, skal jeres virksomhed registreres som leverandør på indkøbsløsningen Tricommerce.
Det gøres ved at udfylde og sende formular til højre, hvorved I bliver optaget i Tricom Supplier Programme.

Når registreringen er processeret, modtager I bekræftelse via email og bliver efterfølgende oprettet i Tricom Supplier Portal. Her kan I søge i egne kataloger og se egne varer – på præcis samme måde, som jeres kunder gør. Det giver jer alle muligheder for at sikre, at varerne nemt kan findes, og at de indeholder opdaterede og relevante informationer, samt at produktbilleder vises perfekt.

Læs mere om Tricoms forskellige services herunder eller udfyld formularen nedenfor for at bestille dem. For yderligere information, kontakt Tricom på tlf. 70 60 58 20 eller email supplier@tricom.dk

 


 

Ordremodtagelse

Alle leverandører kan vælge at modtage ordrer via email, hvilket er gratis. Ønsker I øget automatik på ordrehåndteringen, hurtigere ordrebehandling og færre tastefejl af manuelle ordrer, kan ordreprocessen automatiseres. Ordrer kan f.eks. leveres i den fælles-offentlige standard OIOUBL via FTP eller Nemhandel, så de nemt kan læses ind i jeres salgs- og ordresystem.

Kataloglevering

Kataloger kan uploades i Tricoms Excelskabelon eller i det fælles-offentlige OIOUBL-format direkte i Tricom Supplier Portal. Uploader man kataloger op til 5 MB manuelt, er funktionen gratis. Opdateres kataloget ofte med vareinformationer og priser – eller har I et stort katalog – er det en fordel at automatisere katalogleveringen.

Billeder

For at jeres varer præsenterer sig bedst muligt, er det vigtigt produktinformationer er up-to-date og at der er pæne produktbilleder på varerne. Hvis I har billederne liggende online og man kan linke til dem på en URL, der slutter på .jpg, .gif eller .png, kan man referere til dem direkte i kataloget. Har I ikke billederne liggende online, kan Tricom billed-hosting tilkøbes.

Support og kurser

Det er gratis at registrere sig, og hvis I danner og uploader kataloger selv, samt modtager ordrer via email, er der ingen udgifter forbundet hermed ifht. Tricom. Det betyder at I kan komme i gang med at elektronisk handel med jeres kunder uden at det koster noget. Har I imidlertid brug for hjælp til at danne og vedligeholde kataloger m.v., står Tricom Support klar til at hjælpe. I kan vælge et fast support-abonnement, der giver adgang til supporten efter behov, eller I kan vælge at blive afregnet per påbegyndt time.

© 2017 Tricom - CVR 33574223. All rights reserved.