Service Procurement

Bestiller man en håndværker til en bestemt lokation, kan faktorer som afstand, tidspunkt og uddannelsesniveau (mester/svend/ lærling) påvirke prisen. Kørsel kan beregnes automatisk med opslag mod Google Maps, og timesatser og godkendte ordrer afleveres automatisk til leverandøren.

Leverandøren modtager ordren, og kan med ét klik vende den til en faktura, der sendes retur. Herved sikres en endnu højere grad af ordre-faktura-match, da fakturaen er dannet direkte ud fra den fremsendte ordre.

Tricom Service Procurement kan bruges til alle typer af bestillinger, hvor der er en eller flere forretningsregler, der påvirker flowet og/eller prisen. f.eks. håndværkerydelser, tolkeydelser, lægebestillinger og meget andet.

Med elektronisk indkøb fra Tricom, får du mulighed for at håndtere alle typer af indkøb i én og samme portal. Serviceydelser er som udgangspunkt sværere at håndtere elektronisk, da de kan være meget forskellige i indhold, og have andre forretningsregler end f.eks. katalogkøb.

Med Tricommerce Service Procurement, bliver det nemt at håndtere bestillinger af ydelser. Bestillingerne foretages i et og samme system, men kan følge forskellige flows afhængigt af typen af indkøb.

1
2
3
1

Kørsel udgift beregnes automatisk

2

Timesatser og godkendte ordrer afleveres automatisk til leverandøren

3

Forskellige flows afhængigt af typen af ydelse