FakturaFirewall

Nyt samarbejde – Nye muligheder

Vi har for nylig indgået et samarbejde med Officient. Dette betyder at vi kan tilbyde jer at opnå samme høje compliance i hele jeres Purchase to Pay process, som I i dag oplever i jeres Indkøbsløsning.

Lidt om baggrunden; vi giver vores kunder muligheder for at arbejde med deres leverandører, mere specifikt at komme tættere på mange indkøberes mantra, at indgå færre men bedre aftaler. Disse aftaler kan nemt og enkelt tages i brug af alle der måtte have behov i jeres organisation, men det er I sikkert beviste om på nuværende tidspunkt.

Derudover vil alle ordrer afgivet i systemet – i den ideelle verden 100% – blive påført de krav som I selv stiller, såsom referencenumre eller PO numre.
Næste skridt er så, at jeres virksomhed modtager en faktura, som gerne skal være påført disse informationer, samt modtages i elektronisk format, nærmere bestemt OIOUBL. Er disse ting på plads, kan I dermed indlæse disse fakturaer automatisk og også automatisere godkendelse, kontering og betalingsproces.
Vores erfaring er, at mange virksomheder har en løsning på plads til indlæsning af fakturaer -Dog er denne implementeret som det første i en Purchase to pay proces, drevet af et krav om at konvertere pdf/papir fakturaer – og derfor ikke implementeret med fokus på optimering. Derfor ser vi tit, at langt fra alle har automatiseret dette i samme grad, som man har compliance i indkøbsdelen.

Vi vil med vores nye samarbejde hjælpe med, at I kan få samme compliance i faktureringsprocessen, som i indkøbsdelen.

Hvordan spørger I sikkert?
Vi kommer gerne forbi og tager dialogen med jer, men ganske kort, følger her en introduktion til optimering af disse processer:

Optimer på antallet af Elektroniske fakturaer

Valider på indkomne fakturaer, før I modtager dem

  • Validering af faktura (i starten har ca. 25% manglende/fejlagtige informationer)
  • Mulighed for at arbejde med positiv liste
  • Automatisk Fix. (10-15%)
  • Berigelsesproces, overlad arbejdet til leverandøren
  • Når I modtager den elektroniske faktura, vil firewall’en hjælpe jer til at sortere fakturaerne og validere om de opfylder jeres krav, dermed undgår I at skulle fejlbehandle fakturaer, at få rykkere, afvente og administrere ny information eller kreditere.

    Vi har indgået en aftale, som vi anser som attraktiv for jer. Dette via den bedste løsning på markedet til en konkurrencedygtig pris.
    Det var meget kort løsningen i sin enkelthed. Skulle det have vækket jeres interesse, eller har I spørgsmål hertil så er I meget velkomne til at kontakte os. Vi kommer gerne ud og tager en dialog med jer omkring, om dette værktøj har sin berettigelse hos jer, og vi kan også forestå en live præsentation af løsningen, hvis I ønsker.

    Vi fra Tricom ser frem til at høre fra jer.

    De bedste hilsner
    Tricom

    Kontakt

    Thue Bøje Kjelstrøm
    COO, Founding Partner
    +45 53 74 72 16
    tbk@tricom.dk