Tricom har i samarbejde med Rigspolitiet udviklet POLservice, hvor betjente på tværs af landet hurtigt kan finde tolke og registrere tolkebestillinger. Betjenten guides igennem de enkelte bestillingstrin og løsningen sikrer, at de rette informationer påføres, samt at tolkens ydelse og eventuelle transportomkostninger afregnes korrekt. Det er en banebrydende løsning, der viser vejen for, hvordan man via Tricoms indkøbsløsning kan håndtere bestillinger af serviceydelser nemt og effektivt.
Med løsningen til håndtering af tolkeydelser, går Rigspolitiet foran og viser som en af de første i Danmark, at man gennem elektroniske værktøjer kan håndtere indkøb af serviceydelser smart! En ofte træg og manuel proces er blevet erstattet af en nem, mobilunderstøttet løsning, der giver værdi for både leverandørerne og for Rigspolitiet selv. Rigspolitiet har indgået aktivt i dialog omkring udviklingen af POLService, og har fra starten haft for øje, at løsningen skal kunne håndtere de forskellige typer af serviceindkøb, der foretages decentralt i en ofte travl hverdag – og ofte på lokationer, hvor der ikke er en computer til rådighed. Det kunne f.eks. være tolkeydelser, bestilling af lægeydelser og transport – men løsningen kan også håndtere konsulentbestillinger, håndværkerydelser eller andre former for serviceindkøb.
Derfor er løsningen nomineret til IKA’s Dialogpris 2018.
Læs mere om nomineringen her.
“IKA Dialogprisen tildeles en offentlig myndighed, brancheforening, institution eller privat leverandør til det offentlige, der har skabt et godt resultat på baggrund af dialog.”
Servicebestillinger udgør op imod 80% af udgifterne i mange virksomheder, så der er et kæmpe potentiale i at systemunderstøtte den del af indkøbet også.
Vil du høre mere? Kontakt Tricom på 7060 5820 eller salg@tricom.dk
Deltager du på IKA Årskonferencen den 6.-7. februar 2018, så kig forbi stand 034 og få en live demo.