[intro]Dansk Røde Kors Asyl har valgt en løsning fra Tricom til optimering af indkøbs- og faktureringsprocessen. Tricom leverer indkøb og projektstyring, imens fakturaløsningen leveres af Ibistic[/intro]

Med en kombineret Tricom/Ibistic-løsning får Røde Kors Asyl en moderne indkøbs- og faktureringsplatform, der gør det nemt at sikre overholdelse af indkøbsaftaler, giver en hurtigere bestillingsproces og optimerer håndteringen af elektroniske fakturaer. Det er en alt-i-én løsning, hvor alle arbejdsgange fra bestilling af varer over levering, og til betaling af fakturaer håndteres nemt og effektivt.

Løsningen understøtter effektivt indkøb og det vil derfor blive nemmere og hurtigere at starte nye asylcentre op i det omfang, der måtte blive behov for det.
Røde Kors Asyl vil benytte samme løsning, som rulles ud til hele Staten med IndFak-projektet, og kommer derfor til at benytte den mest udbredte indkøbs- og faktureringsløsning i det offentlige Danmark.

Stort velkommen til Røde Kors Asyl!

Kort om Røde Kors Asyl
Røde Kors har siden 1984 påtaget sig opgaven med at indkvartere asylansøgere og yde dem praktisk og social støtte. Der er pt. 10 asylcentre på Sjælland og i Jylland, herunder et center for uledsagede mindreårige asylansøgere.
I 2013 var der 3549 beboere indkvarteret i Røde Kors’ asylcentre, annekser og særlige boliger (Der findes derudover en række kommunale centre).

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *