Lokale leverandører
Leverandøraktivering – Institutionen
Når en ny leverandør skal aktiveres i IndFak er der to muligheder:
-
1) I kan oprette og aktivere leverandøren selv (gratis)
-
2) I kan få Acentio Leverandørsupport til at klare aktiveringen for jer (betalbar ydelse)
Brugere med rollen Indholdsansvarlig i IndFak har mulighed for at aktivere og oprette nye leverandører. Dette gøres typisk for leverandører, der skal uploade kataloger og modtage ordrer via email, eller på fritekst-leverandører. Hvis det er en mere avanceret leverandør, hvor der skal opsættes ordre- eller katalogintegration, eller der skal etableres punchout til leverandørens webshop, anbefales det at benytte Acentio Support til den del.
Der er lidt forskel på opsætningen, afhængigt af, hvordan I gerne vil samhandle med leverandøren. Dog skal det altid angives, hvordan ordren skal leveres til leverandøren.
Læs mere om processen for leverandøraktivering her.