Betaler vi den aftalte pris for varerne? Hvor mange penge bruger vi på gebyrer? Benytter vi de indgåede indkøbsaftaler i organisationen? Det er blot nogle af de mange spørgsmål, Kriminalforsorgen, Tivoli og Røde Kors Asyl får svar på med Tricommerce Indkøbsanalyse.

Kunderne benytter alle indkøbsløsningen fra Tricommerce i forvejen, og får med indkøbsanalysen yderligere funktioner til at følge op på, hvordan forbruget er på tværs af organisationen. Det kan være en afdelingschef, der er interesseret udgiftsniveauet for sin egen institution, eller en strategisk indkøber, der på analyserer data på tværs. Uanset fokus, sikres nem adgang til værdifuld viden gennem let tilgængelige rapporter.

Data kategoriseres automatisk og sammenholdes med indgåede aftaler med leverandørerne. Her er ingen besværlige, manuelle opdateringer af priser og produktsortimenter, idet alle aftaler versionsstyres automatisk og har fuld historik på alle opdateringer og ændringer fra dag 1. Det giver et unikt grundlag for analyse af aftaleoverholdelse (compliance) på tværs leverandører, kategorier og aftaler.

Har I overblikket over jeres forbrug i virksomheden? Betaler I de rette priser på fakturaerne? Bruger I rent faktisk de aftaler, der er indgået? Kontakt Tricom allerede i dag og du er hurtigt i gang med at spare penge til din virksomhed.