Indkøbsløsning


computer_table

Elektronisk indkøb med Tricommerce

Tricommerce er den komplette elektroniske indkøbsløsning for alle – uanset virksomhedens størrelse.

Med Tricommerce får I jeres helt egen markedsplads, hvor I kan handle med jeres foretrukne leverandører. Ordrer afgives på baggrund af forhandlede prisaftaler, hvilket sikrer at der handles til de rette priser hos de rette leverandører – selv i meget centrale organisationer.

Tricommerce kan benyttes out of the box, så du er i gang med det samme, eller kan skræddersys med avancerede godkendelsesflows og brugertilpasninger – alt afhængigt af jeres foretrukne arbejdsproces.

video

Nemmere indkøb

Medarbejderne får et brugervenligt og effektivt bestillingsværktøj, hvor varer hurtigt kan findes og bestilles – altid til de rette priser. Det frigiver tid til medarbejdernes primære arbejdsfunktioner.

video

Automatisering

Godkendelsesflow, automatisk ordrekontering og gennemsigtighed i bestillingsprocessen reducerer muligheden for fejl og gør det lettere at håndtere de afvigelser, der måtte opstå.

video

Aftaleoverholdelse

Når medarbejderne dropper ad hoc køb hos andre leverandører og i stedet handler på de forhandlede aftaler, opnås de bedste priser – og endnu bedre aftaler kan forhandles med større volumen hos færre leverandører.

video

Forbrugsoverblik

Realtime statistik giver dig overblikket over, hvad der bliver købt ind og hos hvilke leverandører – det er grundlaget for at optimere indkøb og opnå besparelser.

Mobile løsninger – indkøb på farten…

Hvor indkøb for nogle foregår bag computeren, har andre brug for foretage bestillinger on-the-fly. Det kan f.eks. være løbende bestillinger ved lageroptællinger eller bestillinger i toget på vej til og fra et møde. Uanset hvad, kan du have Tricommerce med i lommen via dit mobile device.

Tricommerce kører som mobil app på en smartphone eller tablet, og du har derfor adgang til såvel bestillinger som godkendelse af ordrer m.v., uanset hvor du befinder dig. Det kræver blot at dit mobile device er online. Handlinger foretaget på mobilløsningen er automatisk synkroniseret med desktopversionen, så du kan skifte imellem de forskellige platforme afhængigt af behov.

ipad_table


Tricommerce har alt det, du skal bruge…

  • – Brugervenligt og intuitivt design
  • – Hurtig og effektiv varesøgning i opdaterede prislister
  • – Egne og delte favoritlister
  • – Automatisk kontering af ordrelinier
  • – Hurtig ordreafgivelse
  • – Varemodtagelse med et enkelt klik
  • – Definerbare workflows og godkendelsesprocesser
  • – Komplet ordrearkiv
  • – Aftaleoversigt
  • – Internetbaseret løsning – SaaS
  • – Skalérbarhed – løsningen kan vokse i takt med jeres behov
  • – Sikker handel med kryptering og logning af alle transaktioner

Få en produktdemonstration

Kontakt os og hør mere om, hvordan du kommer i gang med elektronisk indkøb.
Ring på tlf. 7060 5820 eller send formularen herunder, så kontakter vi dig.

Firmanavn

Navn*

E-mail*

Telefon

 Jeg vil gerne kontaktes af Tricom

© 2017 Tricom - CVR 33574223. All rights reserved.